[brb_collection id="6086"]ניסור בטון עם מנוף זרוע - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון עם מנוף זרוע

ישראל היא מדינה שלא מפסיקה לצמוח ולהתפתח. מסיבה זו מדי יום ביומו ניתן לראות מנופים באתרי בנייה חדשים ובבניינים שדורשים שיפוץ. בעזרתם ניתן להרים אל על קורות לבניית פיגומים, בלוקים, לוחות רצפה, אריחים וציוד כבד נוסף. אנשי מקצוע מיומנים מפעילים את המנוף וכך עוזרים להרים בקלות וביעילות את הציוד הרלבנטי. הודות למנוף זרוע עבודת הבנייה הופכת לרציפה, ליעילה ולמהירה יחסית.

 

עבודת ניסור בטון עם מנוף זרוע

מנופים הם חיוניים גם כאשר מבצעים ניסור בטון. זהו סוג של עבודה המאפשרת לשפץ כל מבנה באופן מסיבי ומורגש. למעשה מדובר בחלק כמעט ובלתי נפרד מכל עבודת שיפוץ או בנייה. אם בעבר הסרת קירות היתה עניין מסובך ויקר, הרי שכיום מדובר בפעולה פשוטה. בעבר אם רצו להסיר קיר או לפעור בו פתח על מנת להוסיף דלת וחלון, היו נאלצים להלום בקיר באמצעות פטיש במשך שעות ארוכות. שיטה זו היתה גורמת לנזקים רבים, מאחר והמהלומות היו פוגעות גם במקומות שבהם לא נדרשו פגיעות אלו. כמו כן היו נוצרים חורים לא סימטריים וסדקים מכוערים בקירות סמוכים. כמובן שעל מנת לתקן את אותם נזקים, השקיעו עובדי הבניין עוד זמן, מאמץ וחומרי בנייה. ללא ספק, העבודה היתה בזמנו קשה ומייגעת עבור העובדים, ודרשה מהלקוחות להמשיך ולחכות בציפייה דרוכה עד שהשיפוץ יסתיים.
פינוי חתיכות הבטון עם מנוף

 

פינוי חתיכות הבטון בעזרת מנוף זרוע

מלאכת הפינוי היתה גם היא בעייתית בעבר. מאחר והשתמשו בפטישים כדי לפרק את הקירות, היה זה בעייתי לעשות במנופים שימוש, כיוון שהמהלומות היו מותירות אחריהן חתיכות אבנים קטנות יחסית, ובעיקר גבעות של אבק. לשם כך היה זה לא משתלם להביא מנוף לאתרים שבהם מבצעים עבודות הריסת מבנים. גם אם היו מביאים, כנראה שהוא לא היה מצליח לאסוף את הפסולת שנוצרה בעקבות השיפוץ, זאת מאחר שמנופים נועדו להרים דברים כבדים ולהזיזם ממקום למקום.

 

כלי מתקדם לניסור בטון – מנוף זרוע להרמת הבטון

שיפוץ המבנה תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר
כאמור, מאז הימים האלו ועד לתקופתנו, מים רבים זרמו בנהר. כיום כל אחד יכול ליהנות משירות ניסור בטון המאפשר לעצב את הבית מחדש, להסיר קירות באופן חלקי או מלא וכמובן להוסיף דלתות וחלונות. אנשי מקצוע מיומנים מהתחום יגיעו אל ביתכם, יבחנו את בקשותיכם לעומק ויוודאו שהשיפוץ לא יגרום לבעיות בטיחותיות, לניתוק החשמל או לפגיעה בצנרת המים. במידה ואכן הדבר אפשרי, תוכלו ליהנות משיפוץ נוח, מהיר ומדויק, ממש כפי שתמיד רציתם. בתום תהליך הניסור, ייעזרו הקבלנים בשירותי מנופים כדי לפנות את חתיכות הבטון העצומות שנוסרו. כך הם יהפכו את עבודת הפינוי לפשוטה, למהירה וליעילה.

לפרטים נוספים – צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×