[brb_collection id="6086"]קבלן הריסה ופינוי - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

קבלן הריסה ופינוי

 

רבים מהגולשים והפונים אלינו משתמשים בביטויים דומים, אך פעמים רבות הכוונות שלהם שונות מעט. עוד לפני שנפרוס בפניכם רקע כללי לשירותי הריסה של מבנים, כדאי להבין קודם מהם השירותים הללו. כשאנו מדברים על "הריסה של מבנה" כוונתו להשמדה טוטאלית ויסודית שלו, עד כדי כך שלא יישאר ממנו כל זכר מלבד להריסות עצמן אותם אנחנו מפנים בסיום העבודה ובתיאום מראש.

כיום קיימות שלוש דרכים עיקריות להריסת מבנה: ניסור הבטון, שימוש בכלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) ופיצוץ המבנה. כל אחת מהדרכים מתאימה בסיטואציות ובמבנים שונים, כאשר השיטה השלישית היא די נדירה. על מנת להתאים בין השיטה לבין המבנה שלכם אתם זקוקים לחברה מקצועית ומנוסה בתחום הריסה ופינוי של מבנים.

בהריסה של מבנה קיים ובפינוי של הבטון לאחר מכן יש משקל מאוד גבוה לניסיון של מנהל ומבצע הפרויקט. בחירה בנותן שירות בלתי מקצועי עלולה לגרום לעיכובים רבים בביצוע העבודה שלכם במקרה טוב, ובמקרה הפחות טוב – לטעויות שייגבו מכם כסף רב מלבד הסכום הראשוני שתכננתם. כדאי שתדעו, העובדה שחברה מתעסקת בניסור בטון אינה אומרת שהם מוכשרים גם להרוס כל מבנה. ומדוע? מפני שהריסה של מבנים מצריכה מסורים ייחודיים בגדלים שונים המתאים לעבודה הנדרש. מסור שמתאים לקיר בעובי של 20 ס"מ, לא יתאים בהכרח לחיתוך של קורת בטון.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×