[brb_collection id="6086"]ניסור בטון במרכז - ניסור וקידוח בטון עם בולדוזר פיתוח - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניסור בטון במרכז

ניסור בטון היא מלאכה קשה ולא פשוטה, חברתינו מתמחה בניסור בטון במרכז הארץ ומספקת ללקוחותינו את מיטב הכלים ומיטב העובדים על מנת לבצע את העבודה בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

חברת בולדוזר פיתוח מספקת שירות לאנשים פרטיים ולחברת בנייה גדולות כאחד, ונותנים את השירות הטוב ביותר לכולם.

ניסור בטון יכול לעזור במקרים רבים, במקרה של:ניסור חלונות, ניסור דלתות, ניסור תקרות ורצפות, ואף לניסור חומות. הבטון הוא חומר חזק, עמיד ומאסיבי ועל מנת לנסר אותו/לקדוח בו נדרש מאמץ רב וכלים מתאימים לצורת הניסור/ הקדיחה.

 

למה לבצע ניסור בטון במרכז על ידי ניסור? ולא בדרך הישנה עם קונגו?

ההבדל הוא עצום, קידוח וניסור באמצעות יהלום יוצר עבודה נקיה ומדוייקת יותר לעומת הקונגו שיכול להחליק ולעשות נזק בלתי הפיך בשטח. בהחלט מומלץ לבצע ניסור וקידוח בטון באמצעות יהלום. כל מכשור אחר לוקח הרבה זמן ויוצר הרבה מאוד אבק ולכלוך בבית, יוצר סדקים בקירות ופעמים רבות התוצאה לא ישרה. החיתוך ביהלום הוא מהיר מאוד, אנחנו תוך זמן קצר פותחים דלת, העבודה מדויקת מאוד, נקייה וללא פגיעה בקונסטרוקציה.

בטיחות בעבודה לפני הכל

אז כמו שציינו, עבודה זו היא עבודה לאנשי מקצוע מוסמכים שיודעים את עבודתם, כל נזק הנגרם בשטח הוא נזק בי הפיך ויהיה קשה מאוד להחזיר את המצב לקדמותו, לכן זה מצריך מכם הלקוחות לבחור בחברה הבטוחה ביותר. וממנו זה מצריך בטיחות ברמה הגבוה ביותר ולשים לב לדברים הקטנים ביותר על מנת לבצע את העבודה הטובה ביותר.

איזורי שירות במרכז הארץ:
ניסור בטון בתל אביב
ניסור בטון ברמלה
ניסור בטון בפתח תקווה
ניסור בטון בנתניה
ניסור בטון בגבעתיים
ניסור בטון בהרצליה
ניסור בטון בראשון לציון
ניסור בטון בחולון
ניסור בטון ברמת גן
ניסור בטון בבני ברק
ניסור בטון בכפר סבא

למה דווקא אנחנו?

אצלנו בחברת בולדוזר פיתוח הבטיחות היא מעל הכל, ברשותינו הכלים הבטוחים ביותר ועם זה המהירים ביותר לבצע את כל עבודות הניסור והקידוח בהתאם לרצון הלקוח. אנחנו מעסיקים עובדים מקצועים בלבד אשר עברו הסמכה ויודעים את העבודה ברמה הגבוה ביותר, העובדים שלנו מסיימים את המלאכה ברמת גימור ללא פשרות עם התייחסות לפינות הקטנות. עם זאת אנו שמים דגש גדול על שירות הלקוחות שלנו, אתם תגידו לנו מה אתם רוצים לבצע ואנחנו ניתן לכם את השירות והמחיר הטוב ביותר. לא נלך עד שתהיו מרוצים ב100 אחוז מעבודתינו.

השירות שלנו הוא מעל הכל עבורינו- היחס האישי שמקבל כל לקוח ולקוח יכול להמיס גם את הבטון הכי חזק וקשוח שיש.

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל יעוץ והצעת מחיר שתתאים לכם.

אזורי שירות

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×