[brb_collection id="6086"]פתיחת חלון בקיר חיצוני או פנימי - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

פתיחת חלון בקיר חיצוני או פנימי

 

אם אתם מעוניינים לשדרג חלל מסוים בביתכם – הרחבה או פתיחה של חלון יכולה להיות אופציה מעולה. הוספה של חלון או החלפת החלון הקיים עשויות להפוך חדר חשוך לחדר מואר, שימושי והרבה יותר מזמין. מדובר בפעולה אחת שיכולה להיות מאוד חיונית עבורכם, אך עוד לפני שמתחילים בעבודה, חשוב לנו להסביר כמה דברים.

פתיחה או הרחבה של חלון שנמצא בקיר חיצוני היא אחת הפעולות המורכבות שמצריכות צוות עובדים מנוסה ומיומן וכמובן כלים מיוחדים שיצליחו להתמודד עם המשימה החשובה. המורכבות של העבודה היא כפולה: אנו הולכים להתמודד מול קירות חזקים ויציבים מסוגים שונים – מלבנים עד בטון בעובי משתנה, ובנוסף אנו לא רוצים רק "לשבור" את הקיר, אלא לחתוך אותו בצורה מדויקת כך שנוכל "להלביש" בצורה מושלמת את החלון החדש על הפתח שנוצר. ככל שהעבודה תהיה מדויקת יותר, כך היא תהיה מהירה יותר ותגרור פחות הוצאות כספיות נוספות.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגר זה היא על ידי ניסור בטון. זוהי בעצם שיטה חדשנית העובדת באמצעות מסור יהלום, המעניק לנו את האפשרות לחתוך סוגי קירות רבים בצורה מהירה, בטוחה ובעיקר – מדויקת. כך מתקבלת עבורנו בכמה שעות תוצאה שבעבר הייתה לוקחת כמה ימי עבודה שלמים. והנה – פתח החלון המושלם נפתח עבורכם.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×