[brb_collection id="6086"]ניסור והריסת מדרגות בטון - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

ניסור והריסת מדרגות בטון

עוברים מהקירות אל המדרגות. השירותים של ניסור מדרגות הבטון מתחלקים למעשה לשניים: יש מקרים בהם תזדקקו לשירותי ניסור של מדרגות בטון על מנת לחתוך את המדרגות טרם הרכבתן, ובמקרים אחרים, כאשר מדובר במדרגות בטון, ייתכן מאוד ונצטרך לחתוך שולי המדרגות הקיימות כך שהם יהיו ישרים בלא בליטות, סדקים או שברים.

ניסור מדרגות הוא בעצם חלק מאגף קידוח וניסור בטון, כך שגם את השירות הזה תוכלו לקבל אצלנו ועם הרבה ניסיון. חיתוך מדרגות מעמיד מולנו שנית אתגרים: ראשית אנו מעוניינים לחתוך את המדרגות בצורה ישרה ומדויקת, ובנוסף אנו מעוניינים לבצע את העבודה בלי נזק היקפי שייגרם מנפילה של חלקי בטון כבדים על הרצפה. היו בטוחים – מסורי הבטון שאנו מחזיקים יחד עם אנשי המקצוע המומחים שלנו, יעניקו לכם תוצאות מדהימות ומדויקות.

בטיחות בעבודת ניסור מדרגות

אתגר נוסף עומד בפנינו בעת הריסת של מדרגות בטון והוא – שמירה על הסביבה. אמנם מסור היהלום המתקדם בו אנו משתמשים מבטיח שקט נפשי בכל מה שקשור לנזקים ושברים שעלולים להיגרם בעקבות העבודה, אך בכל זאת עלינו לשים לב שחלקי בטון כבדים לא נופלים תוך כדי החיתוך עצמו ופוגעים ברצפה ובסביבה.

אז מה עושים בשביל לשמור על סביבת העבודה? בשביל לעשות זאת אנחנו מגדרים את כל אזור העבודה ופורסים אמצעי מיגון מכל מיני סוגים שמסוגלים לספוג את העוצמה של חלקי הבטון הנופלים על הרצפה. צמיגים משומשים, לצורך העניין, הם אמצעי יעיל מאוד. בסוף העובדה אנו מקפידים לפנות את הפסולת בעזר אמצעים שונים, זאת בכדי לסיים את העבודה בצורה מושלמת ונקייה.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×