[brb_collection id="6086"]קידוח בטון לכל מטרה -מחירון קידוח יהלום 2021 - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

קידוח בטון לכל מטרה

קידוח בטון למזגן

אחד השירותים היותר נפוצים בענף הקידוח בבטון הוא שירות קידוח בטון עבור מזגן. השילוב בין שירות במקוש זה יחד עם העובדה שהמרכיב העיקרי בבתים בישראל הוא בטון, יוצר מצב כזה שאנו נדרשים לקדוח בבטון פעמים רבות עבור העברה של תשתיות המזגן וחיבור בין החלק החיצוני לפנימי. כאשר מדובר בקיר רגיל מלבנים, ניתן לבצע את הקידוח באופן די פשוט, בדוגמת מקדחת מכוס רגילה; אולם כאשר מדובר על קידוח בקיר בטו או חגורת בטון – כאן כבר יש צורך בשירותים מקצועיים הרבה יותר. שירותים אלה שמטרתם לקדוח בבטון לטובת מיקום של מזגן, דורשים שימוש במקדח יהלום ובצוות עובדים מנוסה שיודע להפעיל מקדחים בצורה בטוחה ויעילה, בהתאם לתקנות שמקובלות בענף.

קידוח חור לקמין

אחד הפריטים שזוכים לביקוש מאוד גבוה בשנים האחרונות הוא הקמין. מהו קמין בכלל? הקמין הוא בעצם מעין תא שנמצא בתוך מבנה ומשמש לטובת הבערת אש וחימום. על מנת להפיק את המרב ממוצר זה, רצוי מאוד לשים דגש על התקנתו הנכונה, ולא פחות חשוב – על התקנה בטוחה. קידוח חור לקמין הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מהתקנת הקמין עצמה, ובשביל שהקידוח יתבצע בצורה הנכונה והמדויקת ביותר, אתם חייבים לשכור את שירותיה של חברה מקצוענית ובעלת ניסיון.קידוח החור לקמין לא מסתכם לרוב בתעלה יחידה. פעמים רבות אנו נדרשים להעביר ולהחדיר את הארובה דרך תקרות וקירות עד לגג של המבנה. בחברת בולדוזר פיתוח מקפידים מאוד שקידוח החורים ייעשה בצורה סימטרית ומדויקת, בלי נזקים וסדקים שייגרמו למבנה.

קידוח חור למייבש כביסה

אחת הפעולות שמתלוות להפעלה של מייבש כביסה היא פליטה של חום ולחות. פעולה זו יכולה להרטיב בצורה משמעותית את החדר, גם אם הוא גדול מאוד. מעבר לתחושת אי הנוחות שמציאות זו עשויה לגרום, לחות ורטיבות מוגברת בקירות יכולה לגרום גם לנזקים עבור מוצרי חשמל הנמצאים בקרבת מקום (כגון מייבש הכביסה) ולפעמים גם לקצר. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם הצטברות של חום ולחות היא לייצר פתח דרכו המייבש יפלוט החוצה את הלחות אל עבר האוויר הפתוח. אפשר לעשות זאת באמצעות השארה של חלון פתוח (שזהו פתרון מוגבל וחלקי) ואפשר לעשות זאת באמצעות קידוח של חור לטובת מייבש הכביסה, כך שהחום והלחות יצאו ישר החוצה דרך צינור מותאם. במצב כזה קידוח של חור הוא הפתרון האולטימטיבי, שכן הוא יאפשר לכם להפעיל את מייבש הכביסה בשקט, בלא לחשוש מהצטברות של חום, לחום וחדירה של מי גשם לתוך הבית.

קידוח קיר בטון לטובת צנרת

בזמן בנייה של בית פרטי, מפעל תעשייה, משרד וכל מבנה שצריך להכיל גז, חשמל, ביוב ותשתיות מים ובכל תחום אחר שמצריך כניסה של צינורות לתוך הקירות עצמם, יש הכרח לקדוח בבטון באופן נכון ומקצועי, ללא יצירת סדקים ופגיעה בקיר. צינורות אלה מכילים חומרים שעשויים להיות מסוכנים למגע אדם וחייבים לעמוד בתקנים המחמירים והמאובטחים ביותר. רק אנשי מקצוע המתמחים בתחום קידוח בבטון לטובות מעבר צינורות יכולים להתעסק בכך. כשמדובר על מעבר של צינורות חשמל או גז הקידוח חייב להיות סימטרי, מתאים ויפה, שכן צינורות אלה יכולים לסכן חיי בני אדם. בשל כך קידוח בטון לטובת מעבר צינורות חייב להיעשות על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים.

קידוח בטון באלכסון

עד כה דיברנו על קידוחים שנעשים בקו ישר. אולם מה קורה כאשר הקידוח צריך להתבצע בזווית מפני שלא ניתן להגיע אל האלמנט הרצוי בצורה ישרה? מה קורה במידה והקבלן רוצה להעביר ניקוז דווקא דרך נקודת גישה בלתי-נוחה זו? בסיטואציה הזו אין ברירה אלא להפעיל את הזוויות. במצבים כאלה באמצעות הכלים המתקדמים שברשותנו אנו מסוגלים לבצע קידוחים בבטון בזווית אלכסונית. עבודה מהסוג זה עשויה לקחת מספר שעות והיא כוללת גם הזרמה של מים לנקודת היעד וכן נוכחות של מפעיל שעוקב בכל רגע אחר התקדמות העבודה.

קידוח בטון בתקרת גג

בקרב ציבור הצרכנים קיימת טעות נפוצה לפיה קידוח וניסור של גגות ותקרות בטון – אחד הם. למען האמת מדובר על שירותי שונים לחלוטין. אולם אין זו טעות משמעותית מאוד, מפני שלרוב החברות נותנות הן שירות של ניסור בטון והן שירות של קידוח בטון. עם זאת, כדאי לעמוד על דיוקם של דברים: ניסור בטון זו פעולה נרחבת יותר ועניינה לנסר חלק משמעותי מהגג, בעוד קידוח בטון עניינו לפתוח פתח בקוטר מסוים, החל משני צול עבור העבר של תשתיות צנרת וכבלים, לצורך העניין. ההבדל בין העבודות השונות איננו רק מבחינה הגדרתית, אלא יש לו משמעויות נוספות חשובות. כשמדובר על ניסור של בטון ההכנות לקראת העבודה, ההיערכות לפינוי פסולת, האישורים שצריך לקבל ועוד – שונים לגמרי מאשר אלו של קידוח בטון.

קידוח בטון הפוך

קידוח של בטון מטרתו, כשמו כן הוא, לקדוח חור בבטון. עם זאת, כמובן שאיננו מדברים על קידוח של חור רגיל בבטון כמו שכל אדם עושה במקדה הביתית שלו. בקידוח זה אנו מדברים על קידוח של צינור או תעלה על ידי כוס בעלת קוטר משתנה הנע בין שני צול ויכול להגיע עד לעשרים צול!כידוע, הבטון הוא אחד החומרים היותר חזקים בענף הבנייה, מה שהופך לאתגר של ממש כשצריך לקדוח בו חור או תעלה. ככל שהבטון עבה וחזק יותר כך קוטר הקידוח רחב יותר והאתגר נעשה גדול יותר. בכדי שנצליח לעמוד באתגר זה אנו משתמשים במקדחים ייחודיים המורכבים ממנוע חשמלי שתפקידו לסובב את כוס הקידוח החדה והמשוננת. כמובן שקוטר הכוס וגודל המקדח נקבעים לפי המטרה שעבורה אנו מעוניינים לקדוח בבטון.

אז מהו בכלל קידוח בבטון הפוך?

האמת היא שמדובר באחד המצבים המורכבים בתחום הקידוח בבטון. לרוב הקידוח השגרתי הוא מלמעלה למטה, כאן הקידוח פועל בזווית הפוכה – מלמטה למעלה. למרות שמדובר בקידוח די שכיח, הוא מזמן איתו אתגרים רבים. ולמה? מפני שכח המשיכה מושך את המקדח למטה, בעוד אנו רוצים לקדוח לכיוון ההפוך – למעלה. הדבר דומה מעט לקידוח בתקרת בטון; קידוח קשה הרבה יותר מאשר קידוח של קיר בטון רגיל.המורכבות לא נגמרה. למשוואה זו הוסיפו את מרכיבי החוזק והעובי של התקרה, הצורך בכך שהקידוח יהיה סימטרי וחסר סטיות, המשקל הגדול, הלחץ שהמקדח מפעיל על התקרה ובנוסף המים שבכל רגע זורמים בשביל למנוע חימום של הכוס. לאחר ששקללתם את כל המורכבויות הללו תוכלו להבין מדוע באופן יחסי רק חברות מעטות בישראל מתעסקות בקידוח הפוך. חברת בולדוזר פיתוח היא אחת מאלה. באמצעות שירות מקצועי, מתקדם וחסר פשרות – גם קידוח הפוך יכול להיות חוויה פשוטה ונעימה.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×