[brb_collection id="6086"]ניסור מרפסת בטון - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

ניסור מרפסת בטון

 

הגענו לאחת העבודות היותר מעניינות בעולם ניסור הבטון – ניסור מרפסות. הסיבה שעבודה זו כל כך מעניינת היא מפני שכדי לבצע אותה בצורה נכונה עלינו לעשות כמה טכניקות מסוימות שהן אלו שמאפשרות לנו להצליח לעמוד ביעד שלנו בבטיחות, בדיוק ובמקצועיות רבה. ניסור מרפסות הוא תחום מורכב מכמה סיבות – שבפועל נקודות אלו מהוות גם את היתרון השוטף של המרפסת; כך שאם מצליחים להתמודד כראוי איתן – יהיה הדבר עבורכם ליתרון עתידי.

נציין שתי מורכבויות שיש בניסור מרפסות:

א. מרפסת היא חלל שתלוי באוויר. על מנת שהמרפסת תעמוד בתקנים ובאישורי הבנייה המחמירים, היא חייבת להיות חזקה בצורה בלתי רגילה. לכן בונים את המרפסת מבטון שמחוזק בברזלים וקורות. בשביל להסיר חלקים מהמרפסת או את כולה צריך לחתוך אותה בצורה מבוקרת ולנסות להימנע כמה שניתן מזעזועים שונים שעלולים להתרחש במהלך העבודה. בסופו של יום, אנו רוצים עבודה מדויקת ומקצועית.

ב. האתגר הנוסף שעומד בפני מנסר מרפסות נובע מכך שהמרפסת היא גדולה וכבדה. שני המאפיינים הללו הופכים את עבודת הפינוי של המרפסת למלאכה מורכבת עוד יותר. הפינוי של המרפסת איננו פעולה שולית, הוא כל כך חשוב עד שנהוג לחלק את ניסור המרפסת לשתי פעולות עיקריות ושוות: ניסור ולבסוף פינוי.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×