[brb_collection id="6086"]שבירת קיר בטון, קיר בלוקים או גבס - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

שבירת קיר בטון, קיר בלוקים או גבס


מתכננים לשפץ או להרחיב מבנה כלשהו בבעלותכם? במדינת ישראל בה מרבית המבנים בה עשויים מאבן ובטון, ככל הנראה תאלצו לשבור תקרה או קיר. עבודות מסוג אינן פשוטות והן דורשות ידע מקצועי נרחב והמון ניסיון בשטח – מה שאומר שלא כדאי לכם להתפשר על חברת ביצוע בינונית. חברת בולדוזר פיתוח מתמחה מזה שנים רבות בכל מה שקשור לשבירת קירות בטון, קירות בלוקים או קירות גבס. עבור עבודות כאלה אין כמו חברה שהתמקצעה בתחום עבודות ניסור וקידוח בטון בשביל להסב לכם סיפוק ושקט נפשי.

שבירת קיר בטון נחשבת ללא ספק לאחת העבודות שדורשות כמה שיותר ידע מקצועי וניסיון. ככל שהבטון המדובר מחוזק יותר, עבה יותר והגישה אליו מורכבת יותר – כנגד זה המשימה הופכת להיות מאתגרת יותר. אז אם יש לכם איזשהו קיר בחדר הממ"ד שאתם מעוניינים לשבור, או קיר בטון שנמצא במבנה טרומי – אין כל סיבה לדאגה. חברת בולדוזר פיתוח תציע עבורכם את הפתרונות המהירים, הזולים והבטוחים עבורכם, כאלה שיעניקו לכם תוצאות מרשימות ומספקות.

אז מה הדרך לשבור קיר בטון?

למעשה, שבירה של קיר בטו יכולה להיעשות בשתי דרכים – אפשר בשילוב שתי הדרכים ואפשר כל דרך בפני עצמה, הכל בהתאם לשיקול הדעת של הקונסטרוקטור או מנהל העבודה. דרך אחת היא לשבור את הקיר באמצעות פטישונים שמתאימים לשבירת קירות וחציבה. הדרך השנייה היא באמצעות ניסור בטון על ידי מסור יהלום. החיסרון של הדרך הראשונה, של שימוש בפטישון הוא מוגבלות השימוש בו וחוסר הדיוק שמאפיין אותו. על החסרונות הללו מפצה הדרך השנייה – שימוש במסור יהלום. שימוש במסור יהלום מעניק תוצאות מושלמות עם הרבה שקט במשטח העבודה ודיוק מרשים ביותר.

אזורי שירות

No data was found

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×