[brb_collection id="6086"]היתרונות בהזמנת מנוף לפינוי הריסות בניסור בטון - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

היתרונות בהזמנת מנוף לפינוי הריסות בניסור בטון

עם סיום עבודות החיתוך בטון נדרש לפנות גם את הבטון בדרך כלל. במידה ונרצה לפנות את הבטון בצורה ידנית נצטרך לרסק קודם את הבטון בעזרת קונגו גדול (30 ק"ג) במידה ולא נרסק את הבטון אין אפשרות להזיז את הבטון המנוסר מהרצפה כל חתיכה שוקלת מאות ק"ג.

מה המשקל הסגולי של קוב בטון?

משקל הסגולי של קוב בטון זה 2.5 טון. משקל סגולי גדול מאוד ביחס לחומרים אחרים ולכן חתיכות בטון מנוסרות הם כבדות מאוד. לכן אין כלי ידני שיכול להזיז את הבטון בקלות ומנוף אידראולי זה פתרון מצויין לפנות את הבטון.

החסרונות בריסוק בטון:

ברגע שעושים ריסוק בטון בעזרת קונגו נפח הבטון עולה בצורה משמעותית וכל דרך הפינוי הופכת להיות מורכבת יותר. בנוסף ריסוק הבטון יוצר המון רעש לסביבה ויוצר לכלוך רב ואבק.

איך קושרים את הבטון למנוף?

את הבטון מפילים בדרך כלל על צמיגים ישנים שיספגו את הזעזוע צמיגים אלו משאירים לנו גם רווח להשחיל רצועות\שרשראות של המנוף. בחתיכות בטון גדולות עשים גם קידוח בחתיכת הבטון ודרך אותו חור שקדחנו משחילים שרשרת ברזל. ישנו פתרון נוסף של מתקנים יעודים שמתחברים לבטון בעזרת בורג קודח ווים אלו עוזרים לנו להרים את הבטון אל המשאית או מכולת הפינוי.

 

שימוש במנוף תוך כדי הניסור

במקרים מסויימים המנוף יעזור לנו גם בשעת העבודה עצמה. במקרים רבים של ניסור מרפסות בטון או ניסור של פרגולת בטון נשתמש במנוף על מנת להחזיק את החתיכות הבטון תוך כדי הניסור.

לאן מפנים את בטון?

את הבטון מפנים לאתר מורשה לפינוי פסולת. באתר הפינוי גורסים את הבטון וממחזרים אותו לחומרים שישמשו את התעשייה לצרכים נוספים. בחלק מהמטמנות והמגרסות יבקשו לפעמים יותר כסף במקרה שהבטון מגיע כגוש שנדרש לרסק אותו אצלם במטמנה.

פינוי בטון בעזרת מכולה לפינוי

בחלק גדול מהמקרים נשתמש במנוף על מנת להוביל את חתיכות הבטון אל מכולת הפינוי שהכנו מראש. חשוב לזכור שהבטון כבד וגם עם המכולה לא מלאה בכלל המשקל כבד מאוד. לפעמים כבד כל כך שמשאית הרמסע לא מצליחה להרים את המכולה עם חתיכות הבטון.

חברה מומלצת לפינוי בטון עם מנוף

ההמלצה שלנו זה לעבוד עם חברת יא גואטה. הם סיפקו לנו מספר פעמים משאיות מנוף עם נהגים ומפעילי מנוף מקצועיים. בחלק מהמקרים גם דאגו בעצמם לפינוי הבטון עם משאית המנוף.

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
תוכן עניינים
כתבות בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×