[brb_collection id="6086"]פרגולה נאספת או פרגולה קבועה - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

פרגולה נאספת או פרגולה קבועה – מה נכון עבורכם?

יש המון סוגים שונים של פרגולות עד שאתם עלולים ללכת לאיבוד. החוכמה היא לדעת לבחור את הפרגולה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. בין שלל הבחירות שאותן תצטרכו לעשות, יהיה עליכם לבחור בין פרגולה חשמלית נאספת לביו פרגולה קבועה. מה ההבדל בניהן? ואיזה פרגולה עדיפה עבורכם? אנו כאן על מנת לסייע לכם להבין איזה בחירה נכונה עבורכם. כך שתגיעו לשלב שבו תצטרכו לעשות את הבחירה – לא יהיה לכם מקום לספק. לא בכל יום יוצא לכם לרכוש פרגולה חדשה לבית – ולכן חובה עליכם לוודא כי הבחירה תהיה הכי טובה שיש. אם תעשו בחירה שגויה, תבזבזו לא מעט כסף על מנת לתקן אותה. יש לכם אפשרות להקדים תרופה למכה על ידי קריאת המאמר הבא. אנו מבטיחים לכם כי כאשר תסיימו לקרוא – לא תמצאו את עצמכם שוברים את הראש.

יתרונות וחסרונות של פרגולה נאספת

  • אל תיתנו לסטיגמות להטעות אתכם, פרגולה אלומיניום חשמלית או נאספת חסינה לגמרי מפני חדירת המים. המשמעות היא שתוכלו להיות מוגנים מתחתיה בדיוק כמו מתחת לפרגולה קבועה. כך שאם עד כה לא הייתם בטוחים, כעת תוכלו לדעת כי אתם עושים בחירה שלא תגרום לכם להצטער עליה.
  • ניתן לסגור את הפרגולה בקיץ, ובכך להנות מימי השמש שיכולים להיות נעימים מאוד. יש כאלה שרוצים לנצל את המרפסת או הגינה על מנת לתפוס קצת צבע. אם תוכלו לאסוף את הפרגולה זה יהיה לגמרי אפשרי. תוכלו למצוא את עצמכם מנצלים את ימי השמש עד תום.
  • החיסרון המשמעותי של פרגולה נאספת הוא שהיא דורשת מאמץ על מנת לתפעל אותה. כדי לפתוח אותה כמו שצריך ישנו צורך לבצע פעולות שונות. לא כולם בנויים להתחיל להתעסק עם הפרגולה יותר מידיי, וכאן ההתעסקות היא חלק בלתי נפרד מהמוצר. לא תוכלו להנות מהפרגולה מבלי לתפעל אותה.
  • עוד חיסרון הוא שהבידוד של הפרגולה עשוי להיות מעט לוקה בחסר. מכיוון שהפרגולה לא קבועה היא יכולה להיות קצת פחות איכותית בכל מה שקשור לבידוד שלה. המשמעות היא שבימי החורף עשוי להיכנס מעט קור אל תוך המרפסת. אך מבחינת מים או כל אלמנט אחר לא אמורות להיות לכם דאגות.

 

יתרונות וחסרונות של פרגולה קבועה

  • היתרון הכי בולט של הפרגולה הקבועה הוא שהיא דורשת מינימום של מאמץ. אתם לא תצטרכו להתעסק עם הפרגולה יותר מידיי. היא תמיד תהיה פתוחה, ובכל פעם שתרצו לשבת במרפסת תוכלו לעשות את זה. לא משנה אם בחוץ חורף או קיץ, התועלת היא בדיוק אותה התועלת מנקודת המבט שלכם.
  • פרגולה קבועה היא איכותית מאוד וכזאת שרמת העמידות שלה לא נתונה להיסוס. כל מי שמתקין פרגולה שכזאת בבית מבין מיד כי היא לא תישחק במהירות כל כך גדולה. יש כאלה שמספרים כי הפרגולה שלהם מחזיקה מעמד זמן רב והם נהנים מהיתרונות שלה.
  • החיסרון הראשון הוא שפרגולה קבועה לא ניתנת לפירוק בצורה קלה. כלומר אם תרצו להוריד את הפרגולה מסיבה כזאת או אחרת תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע. לכן עליכם להיות בטוחים שאתם רוצים פרגולה עוד לפני שתבצעו את הרכישה. כי ברגע שהתקנתם אותה אין לכם דרך חזרה.
  • עוד חיסרון יבוא לידיי ביטוי בעלות של פרגולה קבועה בהשוואה לפרגולה נאספת. המחיר של הפרגולה הקבועה עשוי להיות גבוה בהשוואה לאפשרויות אחרות. אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו העלות הסופית תהיה גבוהה במיוחד. אולי גבוהה יותר מהסכום שעומד לרשותכם לטובת רכישת הפרגולה.

 

קרדיט תמונה: freepik

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
תוכן עניינים
כתבות בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×