[brb_collection id="6086"]הכנה לביצוע לפני ניסור בטון - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

הכנה לביצוע לפני ניסור בטון

צוותי העבודה של בולדוזר פיתוח – מבצעים כל עבודת ניסור בטון באמצעות הציוד המתקדם ביותר. הכנות לביצוע ניסור בטון שיתבצעו כמו שצריך יסייעו לצוות לבצע את עבודתו בצורה המקצועיות והמדויקת ביותר, תוך שמירה מרבית על הרהיטים והציוד הנמצאים בשטח. החברה חרתה על דגלה את ערכי האיכות והמצוינות, וכמובן את הערך החשוב ביותר עבורה – שביעות רצון הלקוח. אנו מתחייבים לדאוג לרמת גימור מושלמת של כל עבודה, ולבצע כל עבודה תוך שמירה על שטח נקי. אם אתם זקוקים לביצוע עבודות ניסור בבטון, חשוב שתדעו שיש מספר הכנות לביצוע ניסור בבטון שיהיה עליכם לבצע בטרם הגעת צוות העבודה.

 

לפניכם רשימת הכנות לביצוע ניסור בבטון לפי הסדר הרצוי לביצוען:

1. הזמנת מהנדס: במקרה שמדובר בניסור בטון שעלול לפגוע בעמודי המבנה, חשוב להזמין מהנדס בניין מומחה על מנת לקבל אישורים לביצוע העבודה.

2. בדיקת תשתיות: יש לוודא שבמקום בו עתידה להתבצע העבודה לא עוברות תשתיות חיוניות כגון תשתיות חשמל, גז, מים, מיזוג אוויר ועוד. במידה שכן עוברות במקום תשתיות שכאלה, יש לקחת בחשבון שהן תיפגענה ולדאוג לכך שלאחר ביצוע העבודה יגיעו אליכם בעלי מקצוע מתאימים שיבצעו העתקה של התשתיות למקום אחר (תשתיות גז חשוב לפרק בטרם ביצוע העבודה).

3. סימון איזור העבודה: כדאי לסמן את האיזור אותו אנו מבקשים לנסר בצורה המדויקת ביותר האפשרית – באמצעות גיר או עיפרון. הצוות שיגיע יוודא, כמובן, שמדובר בדיוק במקום הנכון.

4. פינוי שטח סביר לעבודה: דאגה לכך שלפחות 4 מ"ר סביב אזור העבודה יהיו ריקים ויאפשרו לצוות העבודה לבצע עבודה מדויקת בנוחות המרבית. במידה שלא ניתן לפנות שטח שכזה מומלץ מאוד ליידע את החברה על מנת לבחון אפשרויות חלופיות.

5. כיסוי ציוד ורהיטים: יש לדאוג לכך שכל הרהיטים והציוד הנמצאים בשטח העבודה יכוסו בכיסויים מתאימים, על מנת שלא ייפגעו מהמים בהם עושים שימוש במהלך העבודה וכמובן – מהאבק.

6. חיבור לתשתיות לטובת העבודה: חשוב לוודא כי בסמוך לאזור העבודה מצוי לוח חשמל המספק חשמל תת פאזי. במידה שאין לוח כזה בנמצא, חשוב ליידע את החברה על מנת שצוות העבודה יביא עמו גנרטור. כמו כן צריך שיהיה נקודת מים בקרבת מקום שאליה נוכל להתחבר.

 

שוב לגבי הלכלוך איך להגן מפניו?

ניסור ועבודות בטון מלוות באבק ולכלוך, אנו רוצים לתחם את אזור העבודה ולצמצם את השטח המתלכלך. במידה והעבודה מתבצעת בתוך חדר, אנו נסגור את החדר ונאטום את הפתחים לכיוון פנים הבית, בכל זאת צריך להשאיר חלונות בכדי שהאבק יצא החוצה. את הרהיטים שניתן לפנות למקום אחר, נפנה. את שאר הריטים נכסה עם ניילון עבה אשר ישמור על הרהיטים מפני הלכלוך. במידה והעבודה מתבצעת במתחם פתוח יותר, אנו יכולים ליצור וילונות ניילון מהתקרה לרצפה ולתחם את שטח העבודה, כך שפיזור הלכלוך מצטמצם משמעותית. למרות כל ההכנות הללו, אין לצפות שלא יהיה לכלוך בכלל, אך ניתן לצמצם משמעותית את כמות הלכלוך שיתפזר בבית.

 

הכנות לביצוע ניסור בטון – הצלחת עבודה תלויה בתכנון מראש

לביצוע כל ההכנות האמורות לעיל יש תרומה חשובה להצלחת העבודה ולסיומה בצורה המדויקת והמהירה ביותר. שטח שמוכן כראוי לביצוע העבודה יאפשר לצוות העבודה לפעול "על פי הספר" ולעבוד בתנאים שיאפשרו לו לבצע עבודה שהיא לא פחות ממצוינת.

בולדוזר פיתוח– לשירותכם!!!

אם יש לכם שאלה בנושא הכנות לביצוע ניסור בטון ביהלום או בכל הקשור למחיר ניסור בטון – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
תוכן עניינים
כתבות בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×