[brb_collection id="6086"]פרמטרים המשפיעים על עלות העבודה - בולדוזר פיתוח ניסור בטון ביהלום

פרמטרים המשפיעים על עלות העבודה

זמן הפקטור המשמעותי ביותר המבטא את המחיר הגולמי של הפרויקט, הערכה מתבצעת ע"י איש מקצוע אשר מכיר את יכולות הצוות ואת תנאי השטח.

קומות – ככל שנעבוד בקומות יותר גבוהות נצתרך להשתמש בכלי עזר רבים יותר, כגון: מנופים, צינורות פינוי, פחים, מעליות חיצוניות וכו'.

מספר הקומות משפיע גם על שלב ריסוק ופינוי הפסולת ולכן חשיבות רבה למספר הקומה בה מתבצעת העבודה.

מרחק מהחניה – הציוד עימו מבצעים את אותם העבודות הנו ציוד כבד ומסורבל, לכן רצוי שתהיה חניה קרובה למיקום העבודה, על מנת לצמצם את זמני העבודה ולהקל שינוע הכלים ופינוי הפסולת.

חשמל מכונות הניסור וכלי העבודה דורשים חשמל, תלת פאזי. במידה ולא קיימות נק' חשמל במקומות שבהם יש צורך, יהיה צורך בגנרטור תלת פאזי, דבר שעלול לייקר את עלות העבודה.

מים – המכונות דורשות כמויות גדולות של מים על מנת לשמור על פעילות כמה שיותר רציפה, במידה ובקרבת מקום אין מקור מים, נצטרך לטפל גם בבעיה זו.

מיקום הפרויקט – מחיר העבודה משתנה בהתאם למיקום העבודה. תמרון, מרחק, נוחות, וסיכון הם רק חלק מהדברים אשר מושפעים ממיקום הפרויקט.

 

איך מקבלים הצעת מחיר?
על מנת שנוכל לתת לכם הצעת מחיר התפורה למידת הפרויקט שלכם, אנו צריכים לקבל כמה שיותר מידע ופרמטרים החשובים לתמחור העבודה.

תמחור העבודה נעשה ע"י אנשי מקצוע מנוסים – תמחור עבודות ניסור אינו תמחור פשוט, ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחיר העבודה כמו שצויין לעיל. נותן ההצעה צריך להיות איש מקצוע מנוסה המכיר את העבודה מהשטח. קבלת הצעת מחיר מה"איש במשרד" יכול ליצור פער, שכן איש המקצוע אשר יגיע לשטח יזהה אלמנטים אשר לא נשאלו ולא נלקחו בחשבון ע"י מתמחר הפרויקט, לכן יש לשים לב, כשמדובר בהצעת מחיר יש להתייעץ עם איש מקצוע אשר מכיר את העבודה מהשטח, בצורה כזו איש המקצוע לא יתקל בשטח בפקטורים אשר ישנו את המחיר ויגרמו לעוגמת נפש ותחושה של חוסר אמינות מצד נותן השירות.
לקבלת הצעת מחיר מפורטת, השאירו פרטים או התקשרו!

 

פינוי הבטון לאחר הניסור:

פינוי הבטון לאחר הניסור מתבצע קודם כל ע"י פירוק חתיכות הבטון הגדולות לחתיכות קטנות הניתנות לפינוי. במידה והפינוי מתבצע מרב קומות, ישנו מעין צינור המורכב מדמוי דליים גדולים המתחיל מן הקומה בה מתבמע הניסור וד לתחתית הבניין, ישירות למכולת פינוי.

פינוי חתיכות בטון יכול להתבצע ע"י מנוף ומצד שני בעזרת כלים מכאנים ועבודת כפיים, הכל תלוי באופי הפרויקט, מיקומו ומגבלותיו.
עבודות הפינוי כוללות בתוכן פירוק נכון ופינוי במסגרת החוק, החוק מחייב פינוי פסולת בניין ללא נזק לסביבת העבודה וללא גרימת נזק בנפש, בנוסף ישנו צורך לפנות את הפסולת למקום המיועד לפסולת בניין, לעיתים ישנו צורך בפינוי הפסולת בעזרת משאיות, הכל בהתאם לאופי הפרויקט.

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
תוכן עניינים
כתבות בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 11 ביקורות
×